Bart van der Veen verwerkt de financiële administraties met Snelstart. Snelstart levert betaalbare modulair opgezette boekhoudkundige pakketten voor elke branche in het bedrijfsleven. Boekhouden, facturen, automatische BTW-aangifte maar ook voorraadbeheer behoren tot de module keuzes van Snelstart.
Snelstart kan samenwerken met de telebankier pakketten van vrijwel alle grotere banken in Nederland. Alle programma’s van SnelStart zijn volledig Nederlandstalig en gericht op de Nederlandse (belasting)wetgeving. SnelStart groeit met uw bedrijf mee. U breidt eenvoudig uit door het aanschaffen van extra modules en/of gebruikers en het invoeren van de nieuwe licentiecode.
In grote lijnen ondersteunt SnelStart de volgende functionaliteiten:
- Eenvoudig boekhouden;
- Elektronisch bankieren;
- Uitwisseling met accountant, terwijl u gewoon verder werkt;
- Digitale inkoopfacturen inlezen (UBL);
- Offertes maken;
- Eenvoudig factureren;
- Werkbonnen en pakbonnen;
- Voorraadbeheer;
- Inkooporders en besteladviezen;
- Backorders;
- Contante betalingen (koppeling met barcodescanner, bonnenprinter en kassalade);
- Prijsafspraken (per klant(groep), per artikel(groep));
- Abonnementenadministratie voor periodiek factureren.
Wilt u meer informatie over het gemak van SnelStart software? Stuur ons een mail, of neem telefonisch contact met ons op via 0594 646 478.